2010年10月30日 星期六

回到起點

下個星期日又是苗圃的日子,算一算還有幾天便是一年了
又要回到起點...

原來回到香港...真的不甚會想東西...
這樣下去腦袋會生銹麼?

最近在街上看到別人騎單車也會有一股很特別的感覺...
我應該會繼續出發吧...雖然我不知幾時再會...
但我相信這一天一定會再來...

7 則留言:

  1. 我也累透了!很想有個break

    回覆刪除
  2. 休息一下吧
    我想我會再去另一些地方,用我的方式去看
    下年暫定是台灣環島..
    還有,有時間推薦你看求婚大作戰!

    回覆刪除
  3. 台灣無咁貴,你仲欠我一餐飯!求婚大作戰有你最鍾意的女士...是嗎,哈哈+_+

    回覆刪除
  4. 就生日個日囉 哈哈哈 我地好似未試過係生日見面

    回覆刪除
  5. 哥仔,生日星期三喎,第日又要返工,鬼彩你,一係你請假過黎同我食lunch囉!

    回覆刪除
  6. 小姐,第二日番工都要食飯架

    回覆刪除
  7. 原來苗圃係星期日, 我成日都記錯左係星期六, 今晚揾一揾你先

    回覆刪除