2010年2月15日 星期一

高床暖枕

2010/2/15

終於騎了1000公里了...
由perth出發到esperance,剛好1000多公里的路...

早上11點便到達了esperance,很漂亮的一個地方...不枉為號稱'Australia best beaches'的地方...
之前騎得很辛苦也是值得的...
到步後,決定今晚享受一下高床暖枕...到yha住一晚,明天四處遊覽,後天直奔大平原,橫跨1000公里進入澳洲的東岸...將會是二個星期的浪人生活吧...

到達hostel後,忙著幹一大堆事,沖涼(3天沒沖沒換衣服了),洗衫,叉電...
最後,終於可以上網了...連接回對外的通訊(手提電話的電壞了,這裏沒有得買,shit!)

在這裏....看到朋友post的以前ice的照片...看到朋友的blog...
不知怎的,心中有股感動...是掛念吧...

但令我更有決心完成今次旅程...用我的腳去遊遍澳洲!!!
我有想過,我完成的一刻...不會像那位少年一樣...感到不甚興奮...
當我再次到達perth的一刻...我怕...我會大叫出來!!

p.s.一口氣上載了幾遍文章...
今日係hostel認識了一個德國男孩,幾個台灣人...台灣朋友竟然讚我d普通話講得唔錯...奇怪...
現在外面雷雨交作,還真慶幸今晚在hostel渡過...

5 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. Diu, I just delete jor my comment....what a sin...
    Kung Hei lee goh fat Choy!!! I somehow miss you tim...See you later and get your red pocket when you back la

    回覆刪除
  3. save the red pocket for me!! don't miss me chowsmic....
    識左你咁耐,年年都會同你講恭賀說話,上年係酒店如果我冇記錯...
    今年都唔例外..
    祝你同你老婆身體健康,出入平安,迪迪尼升你做vip,身邊西人不在...要個樣得個樣啦撚樣...

    回覆刪除
  4. 臭屎Mic....
    Kung Hei lee goh fat Choy~~~~好撚耐冇恭賀個你...自從我係ice走咗~~~~~~仲知你係澳洲加油喇...不過最緊要係身體健康.....心想是成....我啲利是會幫你KEEP 住...下年一野過比你喇.....BTY..你啲普通話不樓最好架喇......所以你個台灣朋友讚你d普通話講得唔錯...一啲都唔奇怪...haha

    回覆刪除
  5. 阿豹!!!!!
    臭屎mic 新年快樂!!
    我地d普通話不樓都係同一個水平....最棒!! 哈哈...

    回覆刪除