2010年1月23日 星期六

休息

2010/1/23

兩天的休息...
昨天和今天都不用工作...

沒有工作的日子,我在打掃廚房、清洗廁所、追殺烏蠅...
騎下單車...上下網...

今天又有一個印度人走了,在我留在這裏餘下的日子裏,會只剩我一個人嗎?

5 則留言:

  1. 你不是一直都想一個人嗎?

    回覆刪除
  2. 係呀...期待中...一個人霸晒成間屋...正!!!!
    我洗完個廚房,佢地一聲唔該就整到勁污糟...跟住我又要重頭洗過...

    我殺死幾十隻鳥蠅,佢地都係一聲唔該開住度門...放番幾十隻入黎...跟住我又要重頭再殺過...

    我係度睇哈利波十...佢地又無端端貢入黎...一齊睇..但係中文字幕...佢地又唔識英文架喎...三個人一張床一齊睇一齊焗到出汗...重要有印度味...

    我還是愛孤單...

    回覆刪除
  3. 咁正~~真係恭喜你...
    哈哈....你終於都明白執完野之後,被人整亂晒d 野既感覺...
    有一天,我幫一個朋友執背包出走,之後佢一聲唔該返黎執返晒d 野出黎...哈哈

    回覆刪除
  4. 我覺得你個朋友有佢道理...

    回覆刪除
  5. 唔好耍花槍啦唔該, 哈哈

    回覆刪除