2010年1月27日 星期三

屌...

四點半起身...等等等到七點鐘...最後唔使番...因為個印度人黎唔到接我地...
同樣情況已經第二次發生了....飛機都放左兩次...
因為agent不在,不能車我地番工...而印度人(不同屋)話有車會黎接我地...
今朝五點半打俾佢話等緊...七點再打話冇車...
永遠就說yes yes yes, ok ok ok, 但係永遠做唔到
屌佢老味...又係o個個仆街印度人...
尋日走上我張床,拿我電話睇,搞我架單車...
已經fuck左佢一次...
好撚想再當口當面屌多佢一穫...

註:唔明點解個agent仲可以相信佢地...我eq真係冇佢咁好...

6 則留言:

  1. 同印度人唔好客氣!! 有咩唔啱就當面屌佢. 你唔咁做佢地只會檔老馮!
    話俾個agent知你番唔到工因為佢, 睇吓有冇第二啲計

    回覆刪除
  2. 同埋我覺得佢唔係冇車車你, 係唔想車你, 咁佢可以做埋你個份, 吸多啲水

    回覆刪除
  3. 個agent知架喇...
    啱!! 真係唔可以同佢客氣...要當面屌佢...

    尋日fuck完佢,佢話“you are not good bro”...
    跟住"bang"門...

    我個心涼左一涼...呵呵

    回覆刪除
  4. 同人相處, 對人和善係好重要. 但係都要睇吓佢係咪咁對你..
    同印度人相處, 要同佢鬥搵底線, 否則你會冇立足之地, 什至一無所有

    回覆刪除
  5. 臣兄好大感觸...哈哈...
    那條底線相信你也搵得很苦了...

    回覆刪除