2010年5月21日 星期五

最後的奢華...

2010/5/21

繼龍蝦...正宗意大利菜之後...
今早再飲茶...竟然食飽魚 =_="
姑媽姑丈真的待我很好...
好到我有點不好意思...
我一向是一個對感情比較冷淡的人...
內疚的感覺悠然而生...

這站悉尼...無論身體精神食物金錢上...
都補給得很足夠了...

下午在專車接送下...到了火車站...再轉往悉尼巿中心...
今晚待在yha一晚...是最後一晚在悉尼了...

豪華過後...又再重回簡樸的生活...
今晚繼續我的朱古力醬麵包...
這種貧富的轉變實在很大...

3 則留言:

  1. 龍蝦...我都想食ah

    回覆刪除
  2. 碟龍蝦貴到傻...不過真係幾好食...

    灰你個頭...印象中灰姑娘冇咁豪...或者...無活得好似我咁豪..

    回覆刪除